.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران:
دشمنان را با شرکت گسترده در انتخابات خلع ید کنیم
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات تصریح کرد: با شرکت گسترده پای صندوق های رای دشمنان را خلع ید کنیم.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی بعدازظهر امروز در جمع علما، روحانیون و اصناف این شهرستان با بیان اینکه همه ارادتمند به اهل ‌بیت(ع) هستیم، اظهار کرد: وجه دینی و اجتماعی همه مسلمانان از خاندان رسول‌الله (ص) است.

وی با اشاره به اینکه محور انقلاب اسلامی، مکتب توحیدی و قرآنی است، افزود: لباس روحانیون ردای نبوت است که به توفیق خداوند بر تن پوشیدیم و در مکتب توحیدی ادامه تحصیل دادیم تا مروج و مبلغ دین اسلام باشیم.

نماینده ولی ‌فقیه در مازندران با بیان اینکه روحانیون نقش عمده‌ای در رویش، پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی دارند، بیان کرد: این انقلاب حوزوی است، 37 سال در سایه‌سار پرچم الله تهدیدها و تخریب‌های دشمن را تحمل کردیم و با اهدای شهدا و جانبازان در مقابل بدخواهان نظام اسلامی ایستادگی کردیم.

این مسئول اوضاع کنونی منطقه را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی حساس دانست و گفت: استکبار جهانی فکر می‌کرد بعد از برجام راه ورود برایشان در کشور باز است، اما رهبری با تدبیر خود راه نفوذ دشمن به کشور را بست.

طبرسی با تاکید براینکه انقلاب کردن آسان است، اما انقلابی بودن سخت است، ادامه داد: شرکت و حضور هادیان امت، مروجان دین، دین‌بانان جامعه شیعی، صاحبان حوزه، اهل منبر و محراب‌ در انتخابات به منظور صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی الزامی است.

وی به نقش خبرگان رهبری در جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: جمهوری اسلامی با داشتن رهبری توانست در منطقه عزت خود را حفظ کند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی نقش اثرگذاری در منطقه دارد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در معادلات سیاسی منطقه تصمیم‌ساز است.

وی با تاکید بر اینکه برای تحکیم امنیت ملی لازم است مشارکت جمعی را در انتخابات هفتم اسفند ماه جاری داشته باشیم، گفت: به‌منظور نشان دادن اعتماد و حفظ ارزش‌های جمهوری اسلامی باید در انتخابات مشارکت داشته باشیم تا دشمنان نظام مایوس شوند./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.